Nya armband och stress!

Tre fina armband som landade i brevlådan idag, 10 kr st från eBay nya, highfive!
Jag har verkligen inte tid att sitta här, har tusen saker att fixa i kväll, ska iväg och tävla med hästen i morgon och sen på kvällen åker jag till Piteå i 1½ vecka, men jag behöver andas lite haha. Var iväg på träningshoppning med hästen nu för att checka av lite inför i morgon och det känns ganska bra, nu ska bara all utrustning putsas & packas, hästen ska göras fin, det ska tvättas en massa kläder, papper ska skrivas ut och förberedas matsäck. Sen måste jag hinna packa inför Piteå, lär bli vädigt tight med tid i morgon till tåget efter tävlingen! Ni kan hålla koll på mig på Instagram jjennnyys

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar armbanden! Trevlig kväll :)

2013-03-31 @ 19:44:20
URL: http://alotlikeme.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska inte Ellen med till London? :)

Svar: Tyvärr inte :( Hon kunde inte ta ledigt från jobbet plus att hon ska till USA i maj!
jjennnyys.blogg.se

2013-04-02 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0