To do

Har suttit och pillat med lite viktiga saker på datorn hela förmiddagen, har äntligen fått tummen ur och skrivit mitt perosnliga brev till au-pair ansökan. Bad om feedback på direkten och hon sa att det var toppen, jag skulle bara lägga till Dear Host family i början haha, vilket kändes väldigt skönt då jag har oroat mig lite för just det.
Har äntligen fått en till tumme ur och grundat bordet som jag slipade för någon vecka sen, några lager färg på det nu bara så blir det fin fint sen,
Nu har pappa fått upp dörrfoder och golvlister så nu är det bara fönsterfodren som fattas, hoppas att jag kan flytta in i veckan! Nu i eftermiddag ska jag åka till Jönköping och kolla på en sängram, men först stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0