Klick klick

Klickade precis hem denna, börjar bli lite kyligare här vissa dagar så en tunn jacka behövs. Gillar kragen, midjan, eller ja hela jackan haha, plus att den har en mysig luva. Hoppas bara på att den passar!
Har vart iväg en snabbis nu i kväll för att shoppa lite nödvändiga saker, hittade en tröja jag gillade så köpte den i tre olika färger haha. Har sjukt svårt att hitta något som jag gillar så bäst att passa på! En mysig hoodie, lite smink (köpte äntligen en ny eyeliner, har haft min gamla i tre fyra år men nu börjar den ge upp haha) och lite andra småsaker fick följa med också. Ska rulla iväg till San Marcos någon dag när jag har tid!
 
I morgon börjar jag inte förens 10.30 så tänkte hinna med att rida en eller två hästar innan och träna lite. Mina jeans kändes tightare idag, shame on me haha. Annars då? The Monster med Rihanna och Eminen går på repeat!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh snygg!!! Älskar också the monster, speciellt delen när eminem joddlar, haha! Bäst ;)

2013-11-13 @ 08:45:11
URL: http://jennystoa.blogg.se
Postat av: Martina

Åh, vilken söt jacka! Ramlade in på din blogg av en slump, vart kommer jackan ifrån?

Svara gärna till min mail, [email protected] (:

2014-01-06 @ 17:13:46
Postat av: Martina

Lät kanske lite som ett spammutskick, var inte meningen. Bara jättenyfiken på vart den kom ifrån, tack (:

2014-01-06 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0