När löven faller

Började inte förens ett idag men segade mig upp vid halv åtta för att skypa med Malin, men det funkade inte så får bli en annan dag. Skypade med bästa Ellen, känns inte som att det är ett halvt jordklot emellan oss just när vi pratar men sen känns det lika tomt igen. En känsla av hopplöshet kom på besök men jag nitade den med en springtur och lite gym. Försöker skriva ihop en bucketlist men här svårt att komma på saker jag vill göra, lite efterblivet, men min inspiration återvänder förhoppningsvis snart. 
Nu har jag några minuters rast, har kidsen ensam i kväll för päronen har datenight. Ska försöka göra hasselbackspotatis och kyckling i soyasås, håll tummarna för att det inte blir disaster! I kväll blir det filmmys i alla fall, hoppas på en god middag, annars blir det popcorn hehe. Näe men det ska nog bli ätbart! 
Visst är min Rosa bandet mugg tjusig? Idag kom hösten pang bom förresten, massa blåst, regn och 4 grader, burr! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Synd att du va så seg, men vi får försöka i veckan igen ;) Förresten visste jag inte att ni kunde ha så kallt!!

2013-11-24 @ 11:32:00
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0