Sea world

 
Det har vart fullt upp i helgen, har vart ledig men har hängt med familjen hela helgen ändå. I fredags eftermiddag åkte vi ut till ranchen, jag gjorde iordning Chilly, tog Sandy som handhäst och var ute och red ensam i nästan två timmar. Det va nog nästan en månad sedan jag red senast så detta var väldigt välbehövligt! Hästarna va glada & pigga, luften va frisk & skön och jag njöt till hundra procent. Alla var trötta efter en upptagen vecka så det blev tidigt i säng.
Jag var ute och red med 11åringen på lördag förmiddag och sen åkte vi tillbaka hemåt. Powernap, dusch & fix och sen åkte jag med till Wurstfest i New Braunfels. Det va roligt men det är ju inte riktigt samma sak att knalla runt på ölfest med ett gäng ungar och känna sig som 17 igen eftersom man inte får köpa öl, som det hade var att vara där med mina saknade svenska vänner.
På söndagen åkte vi till Sea World i San Antonio, har aldrig vart på något liknande förut så det var roligt. Såg på olika shower, helt sjukt vad dom kan lära fiskarna, åkte bergochdalbanor, kollade på pingviner och sånt.
Så en rolig helg men känner att jag snart behöver ha en heldag för mig sjäv, det var nog säkert en månad sen haha. Men på lördag är jag nog ledig så ska åka iväg och shoppa (garderoben är fortfarande skrämmande tom) och sen på kvällen har jag au pair möte igen. Så sjukt ovärda möten, vi ses på en restaurang, kallpratar lite och sen är det över haha. Men nu ska det komma en ny tjej från Tyskland så hoppas att hon & jag har lite gemensamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0