Pink Nation


Fick precis nys om VS Pink Nation så var inte direkt långsam på att gå med där! 



Kommentarer
Postat av: Cecilia - Träning, foto & vardag

Vad är det? :)

2013-10-18 @ 09:28:58
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Postat av: Mya

Skall någon av dina vänner komma och hälsa på dig? :) och när? :) Kram

Svar: Ja det är tanken, dom som jag vet säkert (eller ja dom har inte bokat biljetter än men) kommer inte förens i maj/juni. Detta för att jag vill hinna fylla 21 först vilket jag gör i slutet av mars, och det blir riktigt go värme först i maj. Men min bror & hans tjej har pratat om att komma också och eventuellt min syster, det blir senare i år eller i början av nästa år. Önskar att mamma & pappa kunde komma också men det är svårt att komma ifrån alla djur där hemma! Kram
jjennnyys.blogg.se

2013-10-18 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0