Rodeo


Har vart på rodeo i Seguin i kväll, en sak på min ännu inte skrivna bucketlist att bocka av! Det va roligt, såg en del olika shownummer, cowboys som red på tjurar & oinridna hästar, cowboys som fångade kalvar med lasso, men det sjukaste kommer här haha; småbarn (5-6 år max) som red på galna får hahaha! Den som höll sig kvar längst vann, dom va inte dåliga av sig haha, klamrade sig fast för kung & fosterland fastän fåret va helgalet! Avslutade kvällen med att gå på tivolit med kidsen, åkte fallskärmskarusell med dom, roligt hihi. 
I morgon förmiddag ska jag åka till det där stallet som jag nämnde som har engelsk ridning. Är lite nervös, mest för att jag ska hitta dit på egen hand, plus att det är lite pirrigt, men det går nog bra. Det ska bli roligt! 

Kommentarer
Postat av: Freja

Svar: Ja, visst är hon!! Hon åker till Norge idag :/

2013-10-12 @ 13:31:48
URL: http://frejalindskog.webblogg.se
Postat av: Malin

Haha dom är ju störda därborta! Hade velat se dom där barnen, låter ju lite som min erfarenhet av att rida på grisar ;) Lycka till på stallet, hoppas det funkar bra!

2013-10-12 @ 14:49:27
URL: http://mullesdrommar.blogg.se
Postat av: Henrietta

Jag har ocksa velat ga pa rodeo ett bra tag men det har inte blivit av an. Har dock aldrig hort talas om smabarn som rider pa galna far, men ar inte direkt forvanad heller, haha.

2013-10-12 @ 16:55:05
URL: http://henriettav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0