Wide awake


Har precis läst lite bloggar och luskat ut hur jag ska posta saker till Sverige på billigaste vis. Tror att jag kom fram till nått vettigt, ska in och höra med postkontoret någon dag. Nu ska jag gräva ner mig i Solo, börjar tidigt i morgon så är snart dags att sova. Brukar börja vid nio men börjar vid sju i morgon, kommer inte ens ihåg när jag gick upp så tidigt senast. 
Har ridit i kväll, testat lite poleriding, man rider typ slalom mellan pålar, det va kul när man hade lite fart hehe. På fredag är det parad och rodeo i Seguin, ska bli så häftigt att se rodeon! 




Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det finns någon lösning på dyra frakter :))

2013-10-10 @ 14:03:42
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0