Turtel


Hittade den här lilla sötnosen när vi var ute och red på ranchen igår, han blev rätt arg när jag plockade upp honom haha. Vi red runt i den fina omgivningen, såg rådjur och ekorrar om vartannat, njöt av solen och hade det gött. Jag blir alltid lika imponerad över vad hästarna gör med mitt humör, allt känns lite lättare och hjärtat & själen ler ikapp. Hästryggen är definitivt bästa platsen att befinna sig på oavsett humör, men speciellt om man är stressad, behöver tänka eller är ledsen. Nog med nördpratet, jag har det bra här på alla sätt och vis. Det enda jag saknar är familj, vänner och mina djur hihi! Jag hade kunnat ge väldigt mycket för att få krama om min gammelfarmor just nu!



Sötaste valparna!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är de för ras? Dösöt!! Jag ska åka hem torsdag-söndag, lovar att krama Lisa från dig <3

2013-09-24 @ 21:24:14
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0