blue waters in your eyes

Ligger i sängen efter en lång helg, i fredags åkte vi till lakehouset för det var målare i huset, gick ut och käkade på kvällen och sen åkte jag och jagade vildsvin med Glenn. Första gången jag åkte med dom och det var spännande haha, tyvärr blev det inget vildsvin den här gången men vi lyckades hamna uppe i ett träd och lite annat roligt. Kom hem på fram på småtimmarna, sova några timmar och sen hugga in på de där skoluppgifterna. Men jag hann klart i alla fall, eller ja gjorde väl inte mitt bästa men strunt samma förhoppningsvis. Hade barnen igår kväll, åkte tillbaka till huset idag, körde min värdmami till flygplatsen, hämtade lite grejer hos Glenn och sen har jag spenderat min tid i sängen. Drömmer mig bort på Weheartit och försöker samla kraft för att gå till gymmet, är ju så jobbigt att sätta sig i bilen och åka i 40 sekunder, ja. Idag är det Superbowl här, amerikansk fotbollsgrej, så de andra sitter bänkade framför tvn men jag tror att jag skippar haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0