halvtid

Igår var det sex månader sedan jag åkte ifrån Sverige, familj & vänner för att åka till ett nytt okänt land på en annan kontinent och tillbringa ett år med en familj som jag aldrig hade träffat förut. Låter rätt skrämmande nu i efterhand men ord kan inte beskriva hur glad jag är att jag gjorde det eller hur tacksam jag är för min underbara, roliga, kärleksfulla extrafamilj! Så igår betöd det väl troligtvis halvtid, fattar inte vart tiden har tagit vägen? Jag tror att det sista halvåret kommer gå ännu fortare, skrämmande. Jag är dock inte helt hundra på om jag ska åka hem i augusti eller stanna lite längre, har fortfarande 2 månader på mig att bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: fridan

härligt att du trivs så bra där borta :) och att du hamnat i en bra familj!! :) vet ju en del som tyvärr inte hamnat i lika roliga familjer...

sv: ja jag har instagram, lillviberg heter jag där :D så kan du lägga bild där?
annars kan du maila på [email protected]

2014-02-15 @ 11:55:55
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0