I can´t hear a word you say

Dagarn går i ett här som vanigt, har spenderat helva helgen på ranchen och i söndags var vi på rodeo. I fredags var det ju i alla fall Alla hjärtans dag, presenter till höger & vänster, jag gjorde kalasgoda cupcakes, packade in allt, alla, hundar & hästar för att åka till ranchen. Red omkring i några timmar, lekte lekar, grillade mat och pratade skit, en väldigt bra Alla hjärtans dag med lite eyecandy. Åkte tillbaka hem på lördagen, åkte och shoppade lite med M och sen gick vi på Endless Love, den var bra! Igår var vi på rodeo i San Antonio (barelracing, tjurridning, ridning på glana hästar, roping, barn som red på galna får osv), Pitbull kommer dit på onsdag, vill se han!!! Efter rodeon drog vi till lakehouset och hängde lite, sen hem och titta film. Idag har barnen vart lediga från skolan så vi har hängt här hemma. Camp fatburn har satt igång idag, dags att komma i beachform!
Mina goda cupcakes!
 Rodeo!

Nu är det minder än två månader tills min bror, Ellen, Sofia & Johanna kommer, wihihihih längtar så mycket! Tror att tiden kommer gå sjukt fort, har en del roliga saker på G innan...
Till helgen ska jag åka till Glenn, hon går på college fyra timmar härifrån och bor på en stor ranch (dom är sadelmakare och har runt 100 hästar). Vi ska rida, gå på rodeo och sånt roligt!
Nästa onsdag åker vi till Utah för att åka skidor i fem dagar, ska bli så kul! Hoppas att jag klarar mig oskadd bara, vore ju ruttet att åka på gips i x antal veckor...
Andra helgen i mars ska jag ut med mina värdpäron och deras kompisar, dom har hyrt ett bord med bänkar som man trampar runt på och åker från pub till pub haha.
Fjärde helgen i mars fyller jag 21!! Blir som att fylla 18 igen typ hihi, vet inte riktigt vad som händer men något roligt ska vi dra ihop! Ett poolparty i lakehouset hade ju vart rätt grymt hehe. 
Första helgen i april fyller två av mina värdbarn år, på samma dag haha, så då blir det kanske camp på ranchen eller något liknande. OCH TVÅ DAGAR SENARE KOMMER MIN BROR, FYRA DAGAR SENARE KOMMER MINA BRUDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0