Färskt

Gillar ni min nya header? Kände att det var dags att byta, den gamla bilden va si sådär fem år gammal eller nått haha. Känns som att det är dags för lite ändringar och förnyingar här och var, men innan jag tar tag i det behöver jag lägga lite energi på mina läxor inför min helgkurs. Måste skriva 3000 ord och göra ett projekt upptäckte jag precis, och det ska vara inlämnat om tre dagar, typiskt Jenny. Så opepp och dessutom har jag inget skrivprogram på datorn så det måste jag lista ut & ladda ned.
Har precis vart på gymmet, ska duscha och läsa lite bloggar innan jag börjar igen. Igår hade jag lyxtisdag, jobbade bara några få timmar och på kvällen bjöd min värdmami oss tjejer på predikyr och middag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt Jenny! Lycka till med de där 3000 orden! :)

2014-01-29 @ 22:33:51
URL: http://jennystoa.blogg.se
Postat av: Nellie

Vad fin bild, får en att verkligen sakna sommar'n!

2014-01-30 @ 07:35:57
URL: http://tummelisa.blogg.se
Postat av: Malin Larsson

Ett tips om du inte vill ladda ner något B-program, skriv i google drive. Antar att du har ett konto där redan, annars är det lätt att göra ett. Alla dokument sparas online utan att man behöver trycka på spara, alltså går aldrig något förlorat. Jag skriver bara i det i skolan, då kan man komma åt dokumenten vart man är ;) #Smartlillasyster

2014-01-30 @ 13:24:48
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0