haven stay

500 ord skriva. På svenska. Av 3000 ord. Och det är den lättaste uppgiften. Vill bara dra en filt över huvudet och sova i några dygn. Tanken var att jag skulle vara ledig i morgon och då skulle jag kämpa mig igenom uppgifterna inför helgkursen och sen ha resten av helgen hyfsat fri, men det blev ändrade planer så jobbar i morgon. Den andra uppgiften är att hitta 8 amerikanska barnsagor och analysera 1000 saker om dom och sen hitta 8 svenska barnsagor som liknar dom, vad är det för uppgift ens?! Ge mig styrka, hopp & kraft tack. Nu stänger liplisa av datorn för idag, godnatt!
Idag fredag fyller min underbara fina Sofia år, känns konstigt att inte fira ihop då vi har lite roliga små traditioner och påhitt som vi brukar göra. Vi har kännt varandra i snart tre år, har så himla mycket roliga minnen från de här tre åren, och fler ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Jenny

YOU CAN DO IT! Jag tror på dig Jenny!!!!

2014-02-02 @ 16:49:04
URL: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0