Titanium


Kom precis hem från au pair mötet, lika roligt och händelserikt som vanligt, not. Fick ett trevlig samtal från mina bästisar på Skype, hjärtat tar några extra skutt när jag ser & hör dom. Nu väntar jag på att vi ska åka iväg på två välgörenhetsgrejer, låter inte så rockigt kanske men det ska bli kul. Jag försöker desperat övertala dom nyfunna svenskarna att dra på ultra men mig i mars, vill ju så gärna!
Haffade ett par skor lite snabbi i farten idag, har spanat på dom lite förut men inte vart helt hundra. Men nu var dom nedsatta till typ ingenting och jag var i desperat behov så ett litet köp fick det bli. Kändes inte som något alternativ att gå i mina lufsiga boots eller mina boots med stillet som jag måste gå saaakta i för att inte ramla hahaha, i kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0