Kwällen


Har vart ute och svettats lite med cykeln. 
Nu sitter jag nere på bryggan, badar fötterna i det varma vattnet och njuter av solnedgången. Och som på beställning glider mitt nya span förbi i båten. 

Låter som en bra kväll va? Mindre braiga saker; Är fortfarande as nervös för min klass i morgon och på fredag, tänk om det skiter sig på nått vis? Kom precis på att jag inte har skaffat något parkeringstillstånd heller, hejja Jenny. Jag är så avundsjuk på alla som är i Falsterbo, har vart där fyra år i rad med världens bästa tjejer och nu är dom där utan mig. Knotten börjar bitas. Mitt span har gurlfriend. Tack och hej nu ska jag gå in och svettas lite mer innan jag fixar lite saker, duschar och går night night, tidig morgon i morgon. Håll några tummar för mig är ni gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0