We fell in love as the leaves turned brown

Började halv åtta idag, lillan vaknade vid åtta men somnade om på mitt bröst i soffan. Och jag somnade också så vi sov en timma på soffan, mys. Gjorde frukost, släppte ut kycklingarna och vovvarna innan vi åkte till lakehouset och lekte. Åt smaskig lunch ute, åkte hem och sen va arbetsdagen slut. Gick till gymmet, red Chilly, åkte tillbaka till lakehouset och låg i sjön i en timma och njöt av kvällssolen. Sen gasade jag iväg för lite kvällsshopping och nu degar jag i lakehouset. Godnatt!
Två välbehövliga vardagstoppar. Lyckan när man hittar en favvotopp men i en annan färg, den är mer korall i verkligheten och ryggen är så fin, så nu har jag den i vitt & korall hehe. Vita jeans med lite blingiga detaljer. Vita shorts med söta detaljer. Vit topp med virkade detaljer. Strandväska. "Act like a lady think like a boss" linne, inget jag vanligtvis bär eller vet när jag ska använda men den kändes bara rätt oooops. Och allt för typ 600 spänn, gotta love fynd!   


Kommentarer
Postat av: Malin

Och du som sa att du inte hade några pengar.. ;)

2014-06-05 @ 13:26:06
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0