fast car

Utsikten var inte fy skam!
Så här glad var jag över att ha överlevt första dagen.
 
Skidsemestern var kanoners, och jag skadade mig inte ens. Åkte för första gången på torsdagen, hade skidlektion med lillkillen i 1 1/2 h, lärde mig om pizzaslice, french fries och fick åka på magic carpet, men det var bra för mig haha. På eftermiddagen gav jag mig ut med resten av familjen, det var inte jätte stor disaster, jag tog mig ner för den gröna backen med x-antal fall och en fin faceplant där jag tappade båda skidorna. Hann även med tubåkning, bada i utomhuspoolen & rulla oss i snön, vina på varmt vin i varmvattenpoolen och mysa. På fredagen hade jag småttingarna, gick och badade med hela skaran på kvällen, käkade & bowlade. På lördagen var det min tur att åka igen och det gick över förväntan typ. Åkte visserligen bara i gröna backar men ramlade bara två gånger, varav en var roligaste faceplanten ever, och fick in själva åkandet, super roligt. På kvällen tog jag och M med kidsen ut för att käka och kolla i lite affärer. På söpndagen var det dags att flyga hem, flyget var försenat två timmar och allt krånglade typ, men kom hem till slut och kollade det sista av Oscars galan.
Jag älskar Lupitas klänning, den såg lite blåare ut i tv, enkel med fin urringning både fram och bak!
 
Mitt humör har vart lite upp och ner det senaste, men skype med Ellen, sen mamma & pappa gjorde att det steg lite. Girltalk med min värdmami avslutade kvällen, välbehövligt och efterlängtat! Tre dagar kvar för barnen i skolan och sen är det springbreak, jag är redo för en ledig dag jag med haha.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha man gör så många fina vurpor i början, någon borde typ filma konstant xD

2014-03-06 @ 09:19:20
URL: http://mullesdrommar.blogg.se
Postat av: Ellen

Nu ska vi på skidsemester snart du och jag! Skype snart igen, saknar dig så fort jag läger på. puss bästis <3

Svar: Hihi! Ja, saknar dig såååååå mycket, men bara 25 dagar kvar nu :DDDDDD
jjennnyys.blogg.se

2014-03-14 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0