Tonight and the rest of my life


Var iväg och gjorde nytt shellack igår (bara för att bryta ena tumnageln och busta den andra idag), fransk manikyr, fräscht. På bilden ser ni en av mina fina presenter från min värdfamilj, ett enkelt armband med min födelsesten. Har lite andra fina presenter att visa (fyllde 21 i söndags hihi) och en hög med shoppingfynd, måste bara få lite tid över i dagsljus att fota. 
Dåligt med uppdatering det senaste men det är fullt upp! I fredags badade vi för första gången, jag älskar vattnet, hade kunnat bo i sjön typ. På torsdag har min vmami styrt ihop födelsedagsfest med giiiiirls i lakehouset, ska bli så roligt! Och om exakt två veckor minus fem minuter hämtar jag min bror på flygplatsen, wiiiiiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0