shotgun rider

Fick ett mail från CC idag om att jag måste boka mitt flyg hem före den 5 december, sjukt splittrade känslor. Jag vill inte att min tid här ska vara över, jag vill inte lämna min fina underbara familj men samtidigt som jag vill komma hem till alla och börja bygga upp mitt liv. Hade jag kunnat tjäna pengar på att jobba här (let´s face it, 4000 kr i månaden gör man på en vecka i Sverige) så hade jag övervägt att stanna längre, och om jag hade kunnat flyga över Sensation. Men detta fina underbara kapitel i mitt liv, det bästa jag någonsin gjort, börjar lida mot sitt slut. Har cirka tre månader kvar, ska försöka pressa ut det mesta ur dom och njuta gärnet!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Passa på att njuta syrran, vi saknar dig här hemma. Är verkligen avis på det äventyr du har gjort, take care!

2014-11-23 @ 21:33:46
URL: http://mlarssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0