helgen so far

Känns skönt att jag har lyckats komma igång med träningen och och äta bättre. Blev ju lite av en kickstart efter min blindtarmsoperation, gick ner lite i vikt efter två veckor utav kaninranson med mat. Doktorn sa att jag skulle ta det lugnt fram tills 3 februari så jag har gått promenader (oftast en timma om dagen) och 30 min på steppmaskinen på gymmet. Vissa dagar både och, vissa dagar bara en grej och vissa dagar inget alls. Så det har blivit en mjukstart, nu är jag dock mentalt redo att börja göra annat. Gjorde lite styrkeövningar på gymmet idag men det känns lite halvbra nu efter så får känna mig lite för.
 
Så efter att ha jobbat och tränat igår åkte jag med min vmami för att fixa naglarna, för att sedan möta upp M & N. Käkade med dom på mitt favvoställe (tack vare mina & Carros braiga kvällar) Gristmill i Gruene, min värdpappa kom dit också. Vi åt gott och jag drack svingoda frozen sangrias. Vi rullade vidare mot en bar efter det, jag & min vmami blonda som vanligt, åkte till fel. Satt där lite lagom stolta för att vi hade kommit dit före alla andra, beställde var sin öl och sen slog det oss att vi hade åkt till fel bar. Sen gick det bara utför, sjukt rolig kväll, jag har världens bästa värdfamilj for sure.
Så här fina blev mina naglar.
När godsuget sätter in, fruktsallad toppad med möööörk choklad!
Idag har det vart en slö dag, passade barnen en kort tid och va på gymmet en snabbis. Åkte in till Seguin för att köpa grejer till sangrias och lite annat smått & gott inför Super Bowl party i morgon. William frågade om jag ville åka med till 6th Street i Austin (fet bargata), men jag hoppade ikväll, hinner förhoppningsvis åka dit innan jag åker hem (om 31 dagar!!!). I morgon är det Super Bowl (fotball final) så vi ska ha ett litet party här, måste älska söndagsfestligheter. Jag kan inte påstå att jag är så intresserad utav själva matchen utan mer utav god mat, dricka och bra sällskap hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0