Senaste

Hittade en bild från min avslutningsgrej häromveckan.
Ridtur i solnedgången med stortjejen förra veckan.
Alla hjärtans dag presenter från familjen, älskar Kendra Scott halsbandet!
Campade på ranchen förra helgen, blev smygfotad när jag däckade efter en ridtur haha.
Påfyllning av hårfavoriter & mascara innan hemresa, mycket billigare här.
Sista Wine Wednesday med tjejerna.
Vi har bott i lakehouset hela helgen, min sista helg där innan jag åker hem. Även om det inte riktigt är badtemperatur än så var lördagen jätte fin, runt 24 grader. Var ute och sprang på kvällen, det luktade nyklippt gräs och grillat, sommarkänslor! Att det bara är februari och att jag åker hem till ett grått Sverige om åtta dagar är inte lika kul kanske... Ski Lodgen öppnar nästa helg när vi är och åker skidor, lite ledsen för att jag inte hinner åka dit en sista gång innan jag åker hem. Kommer sakna våren & sommaen här sååååå mycket!
Igår kväll så blev 6st street i Austin äntligen av, åkte partybuss dit, roligt roligt. Sprang på lite fresh meat på första baren, alla som känner mig vet hur kräsen jag är och aldrig ser några killar som jag tycker ser bra ut haha. Att han bjöd mig på en drink är väl ännu mer ofattbart, jag som brukar ha någon slags antikillradar på så att alla springer åt andra hållet hahah. Hoppade mellan lite olika barer innan bussen gick hem några timmar senare. Jäkla tomtar en del här, satt fyra tjejer i sätet framför oss på bussen som satt och rökte weed och stank ner hela bussen, innan dom kräktes över sig själva och hela golvet, fräscha tjejer. Varför gör man ens så mot sig själv eller, har troligtvis rökt bort de få hjärncellerna de en gång hade. I morgon måndag är det min sista dag här, sen åker vi på skidsemester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0