Från i julas

Min jul var ju inte så himla rolig men hittade lite bilder på presenter i alla fall när jag gick igenom mobilen.
Till mina värdföräldrar gjorde jag en korg med lite smått & gott i; öl & choklad samt en present till dom var. Min värdmami fick ett kit med fem läppglans från Smashbox och min värdpappa fick ett presentkort på Cabela´s. Blev mycket uppskattat!
Presenter som jag fick: parfym, handkräm, nagellack, necessär, nagelkit, choklad och goda doftgrejer.
Armband från barnen med massa fina ord inristade.
Strumpor som jag fick av min värdpappa haha, han sa att det var en påminelse när jag flyttade tillbaka till Sverige haha.
Och den här högtalaren, den kanske inte ser mycket ut för världen men grymt bra ljud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0