Tillbaka i Sverige

Har vart hemma i Sverige i sex dagar redan, fattar inte vart tiden tar vägen! Skidsemestern var hur bra som helst, bästa avslutet på mina 19 månader med familjen. Att säga hejdå sen var jobbigare än jag trodde. Skönt att vara hemma på ett sätt men saknar dom så mycket redan...
Har i alla fall hunnit med att skritta på Sensation en gång sen jag kom hem, den känslan alltså! I fredags hade mamma gjort välkommenghemfest med jultema, jag missade ju den här julen på grund av min blindtarmsoperation. Så det var juldekorerat, julmat och så fick jag julklappar. Sen blev jag kidnappad av tjejerna och iväg förd, dom tog mig till överraskningsfest med bästa gänget, roligt att träffa alla igen, jätte rolig kväll som slutade med hemmafest, bästa! I lördags hade mina föräldrar S-fest som jag & Sofia gick på, vi var utklädda till sextiotalister och dansade hela kvällen lång, rooooligt.
Idag är det jätte fint vårväder ute, jag har inte orkat göra så mycket än dock, Släppte ut alla hästarna i morses och sen har jag städat & tvättat. Funderar på att ge mig ut och springa lite, har några hästar som ska motioneras i eftermiddag och så fyller mamma år så vi ska fira lite i kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0