Säg att du behöver mig

Sitter på tåget mot Stockholm med Melissa i öronen, råkade klicka mig in är och skrolla runt lite. Slutsats, jag saknar Texas och alla där fruktansvärt mycket. Har vart hemma i åtta månader, dagarna springer iväg och jag bara hänger med. Fick tio kickassdagar i september hos min familj i Texas, så mycket kärlek. Fick ta bort Sensation väldigt hastigt och plötsligt den andra oktober, och mitt hjärta är rätt så himla sönderslitet. Det jobbigaste jag vart med om so far, och det är ett slag i magen varje dag. En ny liten donna har fått flytta hem, tanken är att hon ska fylla upp tomrummet men det är jobbigt fortfarande. Nu har jag vart på snabbvisit hos Ellen i Örebro, är snart i Stockholm hos Carro nu. Vi ska umgås hela dagen, i morgon ska jag stå i monter på SIHS hela dagen, roligt roligt. Osammanhängande liten uppdatering det här, tjing!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0