2015

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Ja men det gjorde jag väl, inte alls lika mycket som förra året dock.
Hur har ditt 2015 vart? Väldigt blandat, har vart med om två av dom jobbigaste sakerna jag har upplevt samtidigt som det har hänt mycket kul. Att förlora Sensation var det smärtsammaste jag har vart med om, tårarna rinner fortfarande och hjärtat gör ont. Och att säga Hejdå till en familj som jag har knyit så starka band till är också hjärtskärande. Men jag har haft många fina stunder med familj och vänner här! 
Tror du att 2016 kommer bli bättre? Jag hoppas det och ska jobba för det. Jag har känt mig vilsen och osäker på det mesta, men allt annat än lätt att ändra sånt över en natt. 
Blev du kär i år? Nej inte i år heller haha, vart träffar man ens vettiga killar liksom? Sen att jag är känslomässigt handikappad och livrädd för att släppa folk in på livet har väl inte direkt ökat oddsen haha. 
Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma? 2 oktober.
Vad är din största framgång 2015? Bra fråga, det har inte direkt vart ett år som har gett självförtroendet en boost. Men jag överlevde ju ännu en skidresa i alla fall! 
Vad spenderade du mest pengar på 2015? Pållarna.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!!!
Vilka sånger kommer påminna dig om  2015? That's how you know you're fucked up. Thinking out loud. 
Vem har du umgåtts mest med? Lurig fråga, katten Agda typ. Nä men tror att jag har umgåtts ganska lika mycket med mina vänner men i olika perioder. 
Bästa minnet från 2015? Sommaren ägde trots vädret, jordgubbensdag i Vara var den mest spårade kvällen på hela året. Att sitta på lilla grå för första gången var oslagbart. 
Har du haft något förhållande under 2015? Nej.
Är det något du har saknat 2015 som du vill ha 2016? Någon som kliar mig på ryggen.
Vad önskar du att du hade gjort mer? Tagit tillvara på vardagen och lilla S! 
Vad vill du säga till dig själv inför 2016? Var tacksam för det du har istället för att tänka på allt du inte har, din dummer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0