Skofrågor

the STATEMENT blogg så finns det lite skofrågor, här kommer det svar!

- Sneakers eller high heels? Både och! Sneakers till vardags och klackar till fest, även klackar till vardags ibland på sommaren. Men om jag måste välja blir det nog sneakers, hehe blir nog lite jobbigt i längden att springa runt i klackar!

- Ankelboots eller overknee stövlar? Ankelboots! Passar till mer än overknee stövlar som kan vara ganska svårburna, men ack så snygga!

- Favorit skor och favoritmärke? Just nu så mina stövlar av de skor jag har, bekväma & snygga! I sneakers väg gillar jag Converse annars, snygga och passar till allt. Klackar brukar bli några från Skopunkten, alltså inget speciellt märke.

Roligt med sådana här frågor!




Kommentarer
Postat av: ana

roligt att du svarade :D

2010-01-15 @ 19:56:31
URL: http://thestatement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0