Kastar in handduken


Känner mig bakis men det är bara sockersuget som sätter in, har vart utan godis & kakor idag för första gången på aplänge. Har inte så mycket värt att säga egentligen så tar nog med mig min huvudvärk och går och sussar. Deprimerande förresten att det är mörkt kl 22 på kvällarna nu, sadface. Fast hösten är la lite mysig den med eventuellt. Livet sög igår så kluttrade ner allt som får mig att må bra och vad jag ska göra för att uppfylla det vilket gör att allt känns lite bättre, testa ska ni se. Näe nu ska jag sluta svammla och plåga mig själv, natti solstrålar

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, det gjorde den verkligen! Skitrolig :)

2011-08-19 @ 10:17:04
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0