skelis


Min snygga vän Emelie kikade förbi på kvällskvisten, käkade plommon, skrattade, skrattade lite till, hälsade på gnäggisarna och så spände vi våra muskler och böt säng på mitt rum!

Nu njuter jag av sista kvällen på sista sommarlovet, sorgligt haha. Har dock nylackade naglar, är peelad, inpackad & insmord så jag luktar mumma, väger upp den tunga morgondagen lite. Inte för att det är jobbigt att gå upp tidigt, får tom sovmorgon, utan för att jag inte orkar med skolan riktigt än. Men va fasen det är sista sketna året med en massa roliga studentgrejer så jag får väl stå ut.

Lovet har gått snabbt som vanligt och har jobbat mesta tiden men det har gått bra. Har hunnit med Falsterbo som kickade ass, fester, roadtrips, bio, grill, bad & sol, fina vänner, Oskar Linnros och tusen grejer till ungefär. Hösten är ju lite mysig ändå ju. Lär ångra mig om några veckor när det är becksvart på kvällarna och hästarna badar i gegga i hagarna haha!

Ändrade om lite i designen tidigare idag men de blev lite knäppt som vanligt, får fixa till det någon avlägsen dag. Nu ska jag hoppa ner i min nya breda sköna säng och få lite skönhetssömn!



Mysigt hihi! Längtar till mitt nya stora rum så att man kan röra sig utan att krascha något och slipper de hemska tapeterna från prinsessålder meheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0