2012, bring it on!

2011 var ett bra år på många sätt & vis, höjdpunkterna var att jag lärde känna Sofia, Sushi blev dräktig och så Falsterbo såklart. Vissa saker hade såklart kunnat vara bättre men så är det ju alltid. 2012 ska i alla fall kicka ass och det jag ser fram emot mest är:
  • Sushis fölning i början av maj
  • Studenten
  • Falsterbo vecka 27 & 28 (och att alla hästfavoriter åker med ner i år)
Sen händer det såklart en massa annat roligt! Får se vad jag ska göra i höst, har inte en aning... Kommer troligtvis sommarjobba på hemtjänsten igen men sen så vet jag inte. Troligen kommer jag nog jobba i fall jag inte får en snilleblixt och kommer på vad jag vill läsa till. Har skrivit in lång 2012 ska jag...-lista som ska bockas av flitigt, alltid lika roligt. Vad ser ni fram emot 2012?


Weheartit

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack, har du några egna nyårlöften då? :)

2012-01-08 @ 16:02:42
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Louise

Nämen! Så får man inte se 2012-listan? ;) Nu blir man ju nyfiken! Jag personligen skriver dock aldrig sådana listor. Jag blir bara besviken i slutet av året då pga att jag bockat av så lite, haha!

2012-01-17 @ 22:53:49
URL: http://creation.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0