Nya filmer med fresh meatet Channing Tatum!

Jag upptäckte precis att det släpps fem filmer med Channing Tatum under 2012, längtar!!! Han är vrålhet (som i väldigt svårslagen) och filmerna verkar bra.
The Vow
från Moviezine.se:
"The Vow" bygger på en sann historia om ett nygift par som är med om en bilolycka. Olyckan leder till att kvinnan (Rachel McAdams) hamnar i koma och när hon vaknar kommer hon varken ihåg sin man eller bröllopet. Mannen bestämmer sig för att göra allt som står i hans makt för att vinna hennes hjärta. Igen.
Trailern kan ni se HÄR, har premiär 6 april


Magic Mike från Moviezine.se:
Channing Tatum har huvudrollen i en film inspirerad av hans egna bakgrund. Tatum spelar en manlig strippa som får i uppgift att ta hand om en yngre nykomling (Pettyfer), och visar honom hur man festar och förför kvinnor.
Behöver jag ens säga något mer än Channing Tatum, Alex Pettyfer och Matthew McConaughey som strippor i en film?
Jag kan inte hitta någon trailer och har jag förstått det hela rätt så har den premiär i sommar!

De andra tre som släpps heter 21 Jump Street (april), G.I Joe 2: Retaliation (juni) (uppföljare till G.I Joe: The Rise Of Cobra) och så Haywire och verkar la sådär, men med han i så blir dom säkert bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

En annan het manlig strippa??? http://slaventommy.blogspot.com

2012-01-02 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0