what happens in Falsterbo stays in Falsterbo

De senaste tio dagarna har vart hur bra som helst, den sjukaste veckan i mitt liv haha. Vi har hunnit med en himla massa, Takida, rädda en norrman, Norlie & KKV, Uggla, Hoffmaestro, sleepover, massa bilfärd, godaste godiset någonsin, en himla massa fest nio dagar i rad, nattbad med sjuka & roliga personer, sola, havsbad, sandkrig, knäppaste efterfesten ever, hästar, shopping, nudlar, cykelstöld, och en himla massa massa mer. Allt detta med de tjejer som jag gillar mest i hela världen, tack Järnfemman + alla andra underbaringar. Tagga för nästa år!!!!!!! All min teknik håller på att ge upp hoppet så bilder får vänta lite, bjuder på en där jag och Ellen ligger som strandade valrossar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0