Filmtips!

Lite filmer som jag har betat av det senaste!
Red Ridning Hood - Helt okej film, jag hade svårt att lista ut vem som var the bad guy. Sevärd men ingen film man ser två gånger på en vecka, 3 av 5 popcorn får den.
G.I Joe - The Rise Of Cobra - En actionrulle som är helt okej den med, Channing spelar huvudrollen så han väger upp hela filmen rätt bra haha. Det är en tvåa på gång som jag vill se. 3 av 5 popcorn får den här också.
Life as we know it - Denna har jag sett flera gånger det senaste, en film med tårar, en massa skratt och kärlek. Absout sevärd och värd 5 av 5 popcorn.
The Switch - Den såg jag igår för första gången, bra skådespelare och bra story med världens sötaste unge i. Se den, värd 4 av 5 popcorn.
P.S I love you - Har hört talas om denna länge så när den kostade 30 kr på Ullared så slog jag till. Den var sorglig, fin och rolig men ändå inte riktigt min typ av film. 3½ av 5 popcorn får den.
Step Up - Hehe jag kan vara segast i världen med att se den filmen! Även här har Channing huvudrollen och räddar upp filmen. Fast det är en bra story också, 4 av 5 popcorn.
The backup plan - Den här har jag också sett några gånger det senaste, den bjuder på en hel del skratt. 5 av 5 popcorn!

Kommentarer
Postat av: zaida

bra tips!!

2012-10-02 @ 15:29:19
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Ida

Har du sett dagboken/the notebook, på tal om ps i love you. Så sjukt sorglig! Men fin :)

Svar: Ja för länge sen, är nog dags att se den igen :)
jjennnyys.blogg.se

2012-10-05 @ 01:29:46
URL: http://idashome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0