in my mind

Fullsmäckad helg därav dåliguppdatering. I fredags åkte vi till Ullared vid 13tiden, kom hem vid 22 och då gick jag & Sofia ut och buggade (!!!) med Johan och hans kompisar. På lördagen så hade vi omgång två av div II hoppningen, vi vann även denna omgång *high five*, sen var jag hos Sofia några timmar (hej powernap). Och på kvällen åkte vi till Christoffer för att fira hans 20årsdag, följt utav utgång för dem som inte hade däckat. Söndagen bjöd på bakfyllan från helvetet, fyra timmars sömn, funktionär på ponnyhoppning halva dagen, Ellen-time med bokning av hotell inför London, hem och köra ponnyn, mocka, ta in hästar, däcka i sängen med choklad och en film som jag haffade i fredags. Men nu är jag lite back on track efter 11 timmars sömn ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken jävla helg! Fullt ös, det gillar vi! :D

2012-10-06 @ 10:28:35
URL: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0