Hemma igen!

I onsdags åkte jag till stan direkt efter jobbet och sprang lite ärenden och sen plattan i mattan till Sofia. Hon jobbade så passade på att ge henne en liten födelsedagsöverraskning och städade hela hennes hus, den lilla grislisan haha. Sen kom Johanna så hade vi lite förskotts firande av Sofia innan vi däckade i sängen.
 
Klockan ringde vid fyra i torsdags morse, upp och fixa en massa och vid sex var vi påväg till Lindvallen, super fint väder och en riktigt fin stuga. De andra drog till backen och jag tog mig en tupplur innan jag fixade maten, dom kom hem, matdags, lite drickande, killarna drog vidare tidigt, vi tjejer ballade ur totalt, killarna saknade oss och kom hem, restrerande tre kommer upp, sovdags.
 
I fredags var några i backen men jag & ickeåkarna kikade på film och sov innan vi drog upp till afterskin, hem och laga mat och fixa oss, förfesta, vänta på taxijäveln som aldrig kommer, tillslut får jag tag på en annan så vi hinner dansa en timma på Harrys i alla fall, hem och basta.
 
I går drog vi till äventyrsbadet och var där halva dagen, det var betydligt mindre än vad vi trodde men bra var det. Hem och vila och äta innan det var dags att knäcka igen, drog till Harrys vid tolvtiden och dansade jävel i några timmar innan vi fick vänta på taxin i oändlighet igen.
 
En kicking-ass resa med världens härligaste gäng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0