Hey sweet love

Firade fina Julia på 20årsdagen igår med mina favvotjejer!

Veckans enda lediga dag och jag försöker komma ikapp med en massa saker som har blivit hängades efter. Har äntligen lyckats ladda upp en video på min au pair profil, jag är inte helt nöjd med den men redigeringsprogrammet och tusen andra saker krånglade så det får vara så här så länge. Var och veterinärbesiktigade Fiona i morses, hon åker till sin fodervärd på fredag. Nu behöver jag bara hitta någon som kan ta hand om mina marsvin när jag är borta också! Nu ska jag gå ut och brottas lite med Sensation, pappersarbete får vänta tills i kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är sämst på att kolla bloggen i dessa sommartider...
Alltså, neeeeeej! Är så ledsen. Ska med sambon och familjen till västkusten hela nästa vecka så blir inget bråvalla för mig :( Hade varit så jävla grymt men aa nästa vecka var enda veckan som funkade för la familia så blev som det blev. Kommer nog bli grymt!!
Hade varit najs att ses också ju! Fuck!

Svar: Men vad tråkigt :( Hade sett fram emot att träffa dig!!! Kommer nog bli sinnessjukt bra där, är as taggad!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas att du får det bra på kusten :)
jjennnyys.blogg.se

2013-06-18 @ 10:31:48
URL: http://jennystoa.blogg.se
Postat av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

fina bilder :D

Svar: Tack :)
jjennnyys.blogg.se

2013-06-23 @ 14:07:46
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0