How to lose a guy in 10 days


Slötittat på Hur man blir av med en kille på 10 dagar, lite för pinsam ibland haha! Älskar Kate Hudson och scenerna när dom är hos hans föräldrar, gölligöll. Nu rullar Bridesmaides, så sjukt bra, skrattar lika mycket varje gång. 

Mötet var helt okej idag, den nya tjejen från Tyskland verkar gullig. Och det verkar som att min skolgång här äntligen börjar klarna lite, så redo att börja! För övrigt va det riktigt skönt att få några timmar för sig själv, dunka musik i bilen och ha dansoff (alla som mötte mig måste trott att jag var lite retarded med mitt vevande och headbangande hahaha). I morgon blir det ranchen och förhoppningsvis lite shopping på kvällen :) 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahaha, jag kan sååå se detta framför mig! Saknar att åka längs ströget och dunka musik i bilen med dig ;)

Svar: Hehehehe! Jaaaa, våra partybilar gick varma ;)
jjennnyys.blogg.se

2013-11-26 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0