Myskväll


Igår va vi på ranchen en snabbis för att kolla läget, valparna är ju för söta! När alla barn hade lagt sig sen så hade jag och min värdmami myskväll med vin, ost & kex och en massa prat. Vi pratade om allt mellan himmel och jord typ, så himla välbehövligt och skönt. Hon är verkligen grym på alla sätt och vis! En riktigt bra kväll, gjorde dock att jag saknar min gulliga mamma lite extra haha. 
Nu ligger jag i sängen och har lite rast, funderar på en powernap, blev inte så mycket sömn i natt. I morgon börjar helgen som verkar bli rolig precis som alla andra helger haha. I morgon ska vi åka till ranchen och övernatta, förhoppningsvis rida. På lördag ska jag & M åka och shoppa, på kvällen ska vi förhoppningsvis åka iväg till grannstaden för det är någon slags festlighet där. På söndag ska vi åka till San Antonio för barnen har fotografering med tomten, och sen blir det troligtvis Sea World!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

vilken sötnos!

2013-11-07 @ 19:28:55
URL: http://byfia.com
Postat av: Sofia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

birchbox, glossybox och beaytubox5 :)

2013-11-08 @ 05:43:33
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0