PJparty


Struntade i filmen igår, vred på Spotify (Markoolio kom upp helt random, så skön låt haha!) och organiserade i garderoben som sakta men säkert börjar fyllas. Behöver fortfarande lite mer jeans och toppar dock hehe. 
Idag har jag jobbat hela dagen, kom på den briljanta idén att ordna PJparty uppe hos mig och M på kvällen med alla fyra. Vi spelade Wii, hade dans-off och kollade film, massa skratt & mys! I morgon ska vi åka till ett ställe med laderdome och massa grejer, ska bli kul! Nu har jag försökt att planera lite inför att min bror och hans kompis ska komma fram i mars/april någon gång, lite trixigt men så roligt hihi. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej!
skulle inte du kunna lägga upp bilder på hur du bor? :)

2013-11-28 @ 06:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0