Thanksgiving

Happy Thanksgiving! Dags att fira en ny slags högtid för mig, roligt. Vi började morgonen med Turkey Trot i New Braunfels, ett fun run på fem kilometer. Jag var orolig för att jag skulle avlida innan men det gick bra, gick visserligen en hel del haha, men det va inte mitt fel. Jag sprang ihop med stortjejen och hon blev super kissnödig och kunde inte fortsätta springa sa hon och jag ville inte lämna henne, så jag gick med henne, inte mig emot dock haha. Men det var en rolig grej att göra. Nu är kalkonen i ugnen och jag väntar på lunch, en massa gott där nere hehe. Ska försöka ta en liten powernap, var uppe till sent igår och hade dans off, skrattade ihjäl oss, och hoppa i duschen innan maten. I förrgår mötte vi upp några andra och åkte och åt, körde laserdome och bowling, rolig dag, Igår lagade min värdmami & M en massa mat inför idag medans jag passade lilltjejen, sen åkte vi iväg och mötte upp några andra och åt middag och gick till ett vinställe. Ja och sen när vi kom hem hade vi dans off och gick loss. Sjukt rolig kväll med en massa skratt!
Mitt phonecase från Topshop har äntligen kommit, plats för telefonen & kort, glittrar löjligt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0