Mysdag med Carro

Carro bjöd mig på illgo spapedikyr i onsdags, jag hade förväntat mig något halvsjabbigt kinesställe och så kom vi till värsta fancy spat! Där satt vi och göttade oss & halvsov i 80 min innan vi åt suuuuupergod lunch. Jag gjorde lite ärenden och började jobba vid två, vid sju gick jag upp till mitt rum och la mig för mådde inte bra, sen drg magsjukan igång. Kommer inte ens ihåg när jag var magsjuk senast, lågstadiet?! Sov hela dagen igår till sju på kvällen och sen va jag frisk, har vart lite halvslö idag. Nu väntar jobb och födelsedagsfirande resten av helgen. Allt bara krånglar och har sig, jag går runt med en klump i magen och kan inte slappna av.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0