Jarrååååå

Kvällstur på Chilly.
Glaaaa Jenny.
Solnedgång.
Den gär godingen bar mig i två timmar i Kansas & Oklahoma, rätt coolt att rida i två stater sådär bara. Killen som jag red med var rätt ball, tävlade i tjurridning på pronivå, hade en hästclinic i Vegas för några veckor sedan och skulle åka och jobba i Brasilen för ordföranden av Matadorförbundet. Vi kan kalla det en date!
Barbacksridning i solnedgången med A, N och stallis.
Mitt lilla adventsmys (ja jag använder samma ljus som förra året haha)
Min kick ass adventskalender till mig själv, tack Jenny!
Gjorde en till barnen också.
Bakade lussekatter med lillkillen häromdagen.
Snickersmartini
Jag & Taylor + några fler drack martinis och öööööl igår.
Annars då? Denna låten äger ju, haha roligaste killen på tinder skickade den till mig, nu är den fast på hjäääärnan. Hade en liten lunchdate idag hihi. Bokade mitt flyg hem i fredags, någon gång mellan 2-5 mars kommer jag hem, först ska jag på skidsemester med bästa extrafamiljen!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så härligt det ser ut <3 <3 <3

2014-12-17 @ 22:42:39
URL: http://mlarssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0