breakeven

Hörde denna på radion tidigare idag, bra kombo!
 
Vad har jag gjort idag då? Jobbat hela dagen lång, nu sitter jag i sängen och lapar coke och smaskar Lindt choklad, med ms huvudvärk som sällskap. Börjar vid elva i morgon så tänkte försöka bränna lite fett innan det, jag är imponerad av människor som äter nyttigt och tränar, hur gör ni? Allt som innehåller socker skriker mitt namn och hoppar in i munnen på mig, och gymmet ger mig fingret typ. Nämnde jag att vi har ett eget fullutrustat gym 2 min från huset, min värdpäron är fitnessfreaks, min värdmamma är personligtränare och hälsofreak (eller ja dom är ju inte freaks men ni fattar)? Och jag weinar över att jag inte kan sluta äta socker eller gå till gymmet, vek, så vek är jag.
På fredag drar jag till Glenn i alla fall och nästa onsdag, om en vecka alltså, flyger vi till Utah för skidsemster, SÅ TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0