a sky full of stars

Klassen är avklarad och min förlängning är räddad! Den va faktiskt helt okej, fick ta blodprov på varandra och en massa teori men det var intessant. Har gjort en del av det här förut men det var bra med repetion, på engelska dessutom. High five Jennöööö!
Lite shopping idag: paljettbikini, träningskläder och en söt klänning.
Froooo yooo på det, yummi!
 
Kom hem från min klass igår, åkte på bio med Glenn (Såg Jersey Boys, helt okej men inte riktigt min typ av film), käka Mama Fu´s och sen hem till henne för lite häng och beer pong med några sköningar. Sov ut i morses, tog en cykeltur, åkte och shoppade lite och sen har jag legat på vattenmattan i sjön och solat i timmar med lite go musik. Lite minispa nu på kvällskvisten för att ta hand om håret och solbrännan. Den där apfilmen går på tvn i bakgrunden och jag fixar med lite allt möjligt. Ledig dag i morgon också, då ska jag rida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0