rather be

När vi firade 4th of July var det vattenkrig på sjön, vi stod uppe på våran brygga och krigade mot båtar som kom förbi. Hade en stor slangbella som vi sköt iväg ballongerna i haha.
In princip de enda två bilderna jag har från 4th of July tyvärr. Vi var i alla fall i lakehouset och det kom över massa folk. Jag och Carro hängde i sjön hela dagen, flöt omkring och drack goda drinkar, minglade runt lite, åt massa god mat och kvällen avslutades med en massa fyverkerier. Sen drog vi hem till huset och kollade Torkel i knipa innan vi däckade "Det här är min afrikanska pungråtta Liselott", jag höll på att skratta på mig typ.
I lördags jobbade jag från 12-8 och sen sladdade jag iväg till Carro, vi drog och tittade på Tammy (sevärd!!!) på fetaste bion. Var som ett palats där inne typ haha. Åkte hem till henne, såg lite mer Torkel och däckade.
Igår hade jag och Carro en sjukt skön söndag: sovmorgon, powerwalk, brunch, sola & bada och sen cirkus. Sladdade hem efter det och mös & grejade med hästarna, dom har vart nere på ranchen i fyra veckor så har saknat dom. Jag var ensam i huset så åt gottigt och kikade på American reuinon, American Pie går alltid hem.
 Idag har jag jobbat mellan 7.45-5.30, dagen har dock gått jätte fort. Hade bara lillan idag, tvättade och plockade iordning i lakehouset, gjorde massa ärenden (biltvätten, kemtvätten, walmart, byta olja i bilen och sen mataffären), hon tog en nap och jag fixade lite allt möjligt, lekte, började kvällsmaten och sen var klockan halv sex. Käkade tacos, sen gick jag och min vmami ut och red. Älskar att hänga med henne, inte så ofta vi är ensamma så var så skönt att prata med henne och skritta runt på pållarna. Efter det tog jag en springtur och vips blev det mörkt. Höll på svimma när jag nästan var vid huset, det hade hunnit bli ganska mörkt, känner hur jag går in i ett stooort spindelnät och hur en jättespindel landar precis bredvid min fot. Okej den va inte gigantisk men den var stor. Och har sett två ormar idag #vildmarksjenny. 
 
Annars då? Den klassen som jag skulle tagit den här veckan blev inställd, jag bröt ihop och tänkte att jag skulle bli hemskickad. Hittade tillslut en annan som är torsdag & fredag den här veckan, 16 h och jag vetifasen om jag kommer fatta någonting. Men så länge den blir av och jag får mina timmar så får den vara hur svår den vill. Så sålänge allt går vägen den här veckan kommer jag börja planera ett Sverige besök, jag & Sofia ska börja fila på min resemånad osv. Och mitt hår har blivit super blondt. Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får gärna hälsa på! Är ju en lång resa om man bara ska hit och hem (;

2014-07-13 @ 21:27:29
URL: http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0