sea breeze

Pimplade Sea Breeze på lodgen igår kväll och avslutade med en båttur i mörket. Satt i fram och tittade på stjärnorna medans vågorna skvätte på mig och countrymusiken spelades i bakgrunden, med en drink i handen och delar av min fina extrafamilj i båten. Kommer bli så ofattbart svårt att lämna dom, och det här livet, man blir så bekväm. Men jag saknar alla hemma så att hjärtat gör ont, hoppas att det går att lösa så att jag kan komma hem och hälsa på.
 
Annars då? Ännu en helg är förbi, fattar inte att juli snart är slut och att jag har vart här i 365 dagar snart. I fredags var jag på bio med Erika, vi kikade på Sex Tape, rolig & sevärd, Cameron är ju alltid så bra. På fredag åker vi iväg på semester igen, innan det ska det hinnas med skicamp och skishow, och stortjejen ska åka iväg och tävla i slalom & trick. Sitter och lyssnar på Sam Smith, ingen har väl missats hans Stay with me? Ääääälskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0