tittut

Sov ut i går också, sprang en sväng så att svetten forsade och sen satt jag nere vid bryggan hela dagen och läste The Fault in or Stars. Kultade i sjön med en dream sickl i handen och hängde med la familia, stallis och deras vänner. Vi gasade ut i båtarna och kollade på när stallis övade hopp med vattenskidorna, badade i poolen tills tio och skrattade så att magen gjorde ont typ, löööve my extra family.
Idag har jag jobbat mellan 8-5 typ, åkte vattenskidor på slutet. Tredje gången sen jag kom hit (rätt dålig med tanke på att vi är vid sjön jämt typ haha). Kom i alla fall upp på första försöket, klarade av att inte krascha när båten vände men sen gjorde jag en fin faceplant. Åkte lite till, klarade en annan vändning och vågorna den här gången och sen en fin faceplant igen. Sen var jag färdig, ländryggen värkte och armarna skakade, klenis jag vet haha. Hem till huset, rida Chilly (den token älskar att hoppa så han har börjat hoppa över minsta lilla pinne om man travar mot den, sen busar han iväg i galopp), åååååh vad jag älskar det. Kravla till gymmet och köra T25 cardio, jag lär nog inte komma upp ur sängen i morgon haha. Sen har jag kikat fösta avsnittet av Welcome to Sweden, höll på att skratta ihjäl mig. Roligt att dom visar den på NBC här. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0