Working cattle



I tisdags flyttade vi kossor åt grannen med hästarna, så roligt. Det är nog ändå något jag drömde om som barn och som jag & min syster pratade om, hennes dröm var att bo på en ranch i USA när hon blev stor. Vem kunde tro att jag skulle hamna i Texas på en ranch x-antal år senare? 

Nu gör jag något betydligt tråkigare, skulle åka och rotera däcken på bilen, och väntetiden är 1 1/2 h... Jag är hungrig och sitter i ett varmt lädersäte i ett fullt väntrum. 45 min har gått haha, håll ut. I eftermiddag åker vi till Concan och på söndag får jag äntligen träffa Carro! 

Kommentarer
Postat av: Lil'sis

Den där drömmen är inte helt preskriberad än, än finns det tid! Miss you <3

Svar: Haha jag vet ;) Miss uuuuu
jjennnyys.blogg.se

2014-08-11 @ 23:38:07
URL: http://mullesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0