river flows in you

I torsdags firade jag och Carro lite midsommar, eller ja det enda som var midsommar-style var väl jordgubbar och glass haha. Super mysig kväll i alla fall med massa gott och prat! Jag var på Ikea i torsdags och fick en glädjetår i ögat när jag såg att de hade börjat sälja Marabou. Jag lunchade där på köttbullar & potatismos med gräddsås & lingonsylt innan jag haffade Marabou, Daim och Delikatobollar i deras lilla mataffär.
Idag har jag och Carro haft en sååååå go söndag! Hon kom till lakehouset på morgonen, vi åkte ut till huset (hon hade inte vart där innan så visde henne runt), hon briljerade på piano (jag var helt ovetande om att hon spelade, hon satte sig där och började spela River flows in you så att jag fick rysningar haha). Gick till gymmet och körde T25 Cardio, käkade Subway, handlade till tacos, tillbaka till lakehouset, cykla en sväng, kastade oss i sjön. Vi la ut vattenmattan för att ligga och dega på och leka haha (vet inte varför jag ser kritvit ut haha, är faktiskt brun hihi), tyvärr ingen sol idag. Efter några timmar gick vi in och kollade Endless Love (sjätte gången för mig haha) och käkade tacos. Sen kom det kvällssol så då njöt vi lite av den ute på bryggan och sen var det dags att åka hem igen. Packa upp allt och sen har jag spanat på klasser igen, tog 8/24 h igår och har hittat lite alternativ till de restrerande 16, så nu ska jag bara fråga min värdmami i morgon bitti vilka som passar bäst och sen registera. Nu ska jag krypa ner i min nyrenbäddade säng, hoppas att ni har haft en bra midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0