Tiden tiden tiden


Hur sjukt?????! Fattar inte vart tiden tar vägen... I morgon måste jag lösa det med mina credits annars vet jag inte vad jag gör. Helgen har gått fort som vanligt; 
Fredags jobbade jag och sen åkte jag till Glenn för att hänga och kolla film. Såg About last night den var bra! 
Igår var jag ledig hela dagen, tränade och sen låg jag i poolen i timtals. Gjorde mig i ordning, shoppade lite, mötte upp Carro och göttade oss med froyo innan vi gick och såg 22 jump street. Så sjukt rolig (och Channing är ju lika snygg som vanligt), jag skrattade ihjäl mig, bättre än  21 jump street. 
Idag har jag sovit ut, vart ute och svettats, legat i poolen med en tidning och sen började jag jobba vid två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0